Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

Βeautiful Blogger AWARD

Μόλις παρέλαβα από τo Ντιντινάκι

ένα υπέροχο δωράκι ''beautiful blogger"

μου δίνει χαρά και δύναμη να συνεχίσω...

Σε ευχαριστώ Ντιν-ντιν!

Με την σειρά μου κ εγώ το αφιερώνω

στην φίλη μου σχεδιάστρια κοσμημάτων

Γιάννα Καρβελά

στην Θάλεια και Χριστιάννα για το υπέροχο γιάμ-γιάμ...blog!!!

Στο www.lifeinathens.com, της Θάλειας που αγαπώ πολύ!

Στο lifefulloffashion.blogspot.com,της Έλενας Πάκου.

Στο thesohosymposium.blogspot.com,της Χαριτίνης.

Στο fashionarchitect.blogspot.com,της Πηνελόπης.

κ φυσικά στην φίλη μου Ρούλα που με μύησε στην Χώρα των blog.....U ARE BEAUTIFUL!

3 σχόλια:

  1. Να σαι καλά καλό μου Στριγκλάκι!!Συνέχισε γερά!!θαλασσινό φιλί!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Sτριγκλίτσααααα.....που εισαι αστέρι μου???
    Καλό μήνα! Αντε να χειμωνιάσει λίγο να αρχίσουμε τα μπαζάρ να βρεθούμε ............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. geia sou strigla...se ekana tag se ena post mu des!

    sugxaritiria k gia to award!

    ΑπάντησηΔιαγραφή